czwartek, 11 czerwca 2015

Mała pas­ja początkiem dro­gi do spełnienia marzeń.





               
Od zawsze interesowały mnie rzeczy pomniejszone w skali chociażby 1:12 . Jako dziecko kolekcjonowałam wioskę smerfów ,zestawy klocków lego oraz figurki z Kinder niespodzianek .
Z wiekiem moja pasja poszerzała się nabierając dla mnie coraz większe znaczenie .
 "Pa­radok­salnie, w życiu nie wyg­ry­wają Ci, którzy mają więcej pieniędzy. Nie rządzą Ci, którzy są na wyższym sta­nowis­ku od nas. Sław­niej­si od nas nie są Ci, którzy są częściej wi­dywa­ni w me­diach. Wyg­ry­wa oso­ba, która ma jas­no pos­ta­wiony cel. Wyg­ry­wa oso­ba, która ma pasję i trzy­ma się tej pas­ji kur­czo­wo, reali­zuje się i nag­minnie nie do­puszcza do swo­jego świata wewnętrzne­go, swo­jej wyob­raźni, in­truzów świata "materialnego".

Kilka lat temu ujrzałam pewną lalkę ,która zawładnęła moim serduchem na Amen . Nie mniej jednak
nie zagłębiając się w temat - co to za lalka ? skąd ona ? czy można taką gdzieś nabyć ?  ile kosztuje ?
nakierowałam kursor na czerwony krzyżyk i zamknęłam stronkę nie powracając już do tematu lalki ..

   Ale ale... Z pasji do miniaturowych przedmiotów śmigając sobie po internecie przez  nieład   internetowy bo nie ma to jak szukać miniaturowych mebelków  ,a mieć wyświetlone lalki zainteresowanie poszerzyło się .

17 czerwca mam 29 urodziny .Wymyśliłam sobie ,że na 30te urodziny - taka lala to idealny prezent .Do tej pory stanę się posiadaczem jednej z nich  ,choć mam nadzieję ,że wczesniej ! ;)
          "Pragnij tego, co chcesz mieć i nastaw się na to, że możesz to dostać."

Zaczęłam szukać nazwy podobnych lalek odwiedzając różne blogi ,odwiedzałam również strony z lalkami kolekcjonerskimi , przeglądałam tysiące zdjęć u pana Google aż wkońcu nabrałam wystarczającej wiedzy do posiadania tej jedynej - wyjątkowej  !  ( I tu należą się duże brawa dla biednej Pauliny - mojej kumpeli ,która całymi dniami zostawała zasypywana linkami i zdjęciami  -   Dziękuje Paulinko za wytrwałość :*



         A oto lalki kolekcjonerskie ,które pokochałam od pierwszego wejrzenia , nie mniej jednak z  pasji do świata miniaturowego zakupię sobie jedną z Pukifee ( 16cm ) ,a na deser w późniejszym  czasie PukiPuki do towarzystwa ;)



(zdjęcia zapożyczone z internetu -nie jestem autorką )

       Ante  :





         





  Luna :

                     
                          



(od prawej )

                                
                        Bonnie 







                                                                                                                         
                Moją uwagę przyciągnęły lalki Doliffie ,a szczególnie  Maca
                        wizerunek tego rodzaju różni się od innych 
                      ale nie odpowiada mi jej wielkość ,a oto Ona :

                    

                    

                  I ostatnie nowo odkryte  cuda nie mniej jednak -nie wszystkie osiągalne:




             Linda




         Kaye Wiggs




  








  
             




















































  

Co prawda nie wiem jeszcze którą wybiorę ,ale raczej na pewno będzie to ciemnowłosa kruszynka o imieniu Tosia.


Dlaczego takie imię ?  Bo znaczenie idealnie odzwierciedla moją wymarzoną lalkę ,a jednocześnie      moją osobowość :) I przede wszystkim słodkie  <3

                     Do tego czasu nie pozostaje mi nic innego jak zacząć tworzyć garderobę dla ślicznoty
                                         i czekać na ten wyjątkowy dzień  :)


          Jeśli komuś przypadły lale do gustu  ,a chciałby po tańszych kosztach popatrzcie tutaj :






tylko bierzcie pod uwagę to,że sprowadzając ze Stanów trzeba opłacić cło ,które wynosi prawie wartość lalki :(
                  

                                    A oto jeszcze kilka linków:

                                           


                                                                                               













2 komentarze:

  1. Polecam pukifee mam dwie są mega pozdrawiam mamuniowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad Pukifee Pol ,ale nie wiem czy 15,5 cm to nie za duże więc rozmyślam też nad Pukipuki Ruby hmmm, jakie jest Twoje zdanie kochana na rozmiar? :(

      Usuń