środa, 24 czerwca 2015

Budowę domku czas zacząć ...


    Już lada chwila ,lada moment do drzwi zapuka Lusia . Łóżeczko i fotel czeka ale dobrze by było
mebelki gdzieś ulokować dlatego też postanowiłam rozpocząć budowę domku  .
    Taki prościutki - dwie ściany i podłoga , małe okienko ,jakiś obraz na ścianie i niewielki dywanik .

                  a oto początek mojej pracy


 



        Fotel  bujany zakupiony u Domkowa 4 z myślą o mojej wymarzoniej Pukipuki Ruby .
                        Z pewnością będzie za duży na Luśkę ,ale przecież wiecznie sama nie będzie ;)




        



               jako dodatek zrobiłam miniaturową  girlande z kawałeczków tkaniny i kordonka
                                                            jako sznureczka






                   Pościel również mojego autorstwa natomiast łóżeczko to praca mojego męża
                zrobione z płyty MDF 8mm z wgłebieniem na materacyk .
                             Całość prezentuje się całkiem nieźle .



                                           W okresie świątecznym w  sklepie EMPIK zakupiłam
                                                      zawieszkę na choinkę w formie ramki .

                                           Dotychczas leżała bezużyteczna ale teraz jak znalazł :)


             

                         Teraz już tylko pozostaje mi czekać na okno od Domkowa4

                                                       i zabierać się za dalsze robienie  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz